Andritz Oy

HENKILÖSTÖLEHTI SISÄISEN VIESTINNÄN LIPPULAIVANA

Andritz – henkilöstölehden toimitustyö

Maailman johtaviin sellutehtaiden teknologiatoimittajiin kuuluvassa ANDRITZ Oy:ssä painettu henkilöstölehti on viestinnän digitalisoitumisesta huolimatta edelleen puoltanut paikkaansa. Korkeatasoisesti toimitettu ja neljä kertaa vuodessa ilmestyvä Aksepti-lehti koetaan globaalisti toimivassa yhtiössä erittäin tarpeelliseksi ja hyödylliseksi.

”Andritzlaiset arvostavat Akseptia sisäisen viestinnän kanavana, josta saa arvokasta tietoa henkilöstöstä, projekteista ja ison yrityksen monipuolisista toiminnoista”, mainitsee ANDRITZ Oy:n viestinnästä ja markkinoinnista vastaava Mia Passi.

Lehden lukijatutkimuksen mukaan ANDRITZin henkilöstö kokee, että Akseptin sisällöstä on suoraa hyötyä omissa työtehtävissä. Suuri osa haluaa lehden myös painettuna, sillä sitä pidetään hyvänä käyttöliittymänä. Lehden voi ottaa kotiin ja lukea vaikkapa bussissa.

Teonsana on jo yli 15 vuoden ajan vastannut Aksepti-lehden toimitustyöstä. Yhteistyö pitää sisällään toimitusneuvostotyöskentelyn, juttuideoinnin, haastattelut, juttujen kirjoittamisen sekä lehden visuaalisen suunnittelun ja taiton. Aksepti ilmestyy suomeksi ja englanniksi. Lehti julkaistaan myös yhtiön intrassa.

ANDRITZ on itävaltalainen pörssiyhtiö, jolla on noin 220 toimipaikkaa ympäri maailmaa. Henkilöstöä koko konsernissa on noin 23 900 ja Suomessa noin 900.