Apix messaging

PK-YRITYS VOI EROTTAUTUA AMMATTITAITOISELLA VIESTINNÄLLÄ

Teonsana Apixin kumppaniksi viestintään

Apix Messaging Oy on vuonna 2010 toimintansa aloittanut pk-yritys, joka on nopeasti kasvanut yli 12 000 asiakasta palvelevaksi digitaaliseen sanomanvälitykseen erikoistuneeksi yhtiöksi. Apix on omassa palveluvalikoimassaan panostanut erityisesti helppokäyttöisiin ja kustannuksiltaan myös pk-yrityksille järkeviin verkkolaskujen lähettämiseen ja vastaanottamiseen tarkoitettuihin ratkaisuihin.

Koska Apixilla ei ole omaa viestinnän ammattilaista, on tarvittavat viestintäpalvelut hankittu Teonsanasta. Yhteistyö on sisältänyt yrityksen visuaalisen ilmeen suunnittelun sekä sisällöntuotannon Apixin käytössä oleviin viestintäkanaviin, kuten verkkosivuille, sähköisiin uutiskirjeisiin, esitteisiin ja tiedotteisiin.

Verkkosivujen uudistus

Apixin verkkosivut uusittiin täysin keväällä 2015. Sisältöä muokattiin entisestä, pitkälti palvelukuvauksiin perustuvasta aineistosta asiakashyötyjä korostavaan esitystapaan.

”Haluamme, että verkkosivumme tuovat selkeästi esiin, miten meidän ratkaisumme vaikuttavat asiakkaidemme liiketoimintaan. Olemme alusta asti tuoneet esiin toteuttamiamme bisnescaseja ja tämän kaltaista aineistoa tuotetaan jatkossa entistä enemmän”, toteaa Apixin toimitusjohtaja Veli-Matti Sahlberg.

Verkkolaskuratkaisujen lisäksi Apix tarjoaa yrityksille liiketoimintaa tehostavia, luotettavia ja valvottuja asiakaskohtaisia bisnesdokumenttien välittämiseen tarkoitettuja palveluja. Näiden avulla yritys voi hallita tilaus- ja toimitusketjujaan täysin digitaalisesti.

Andritz henkilöstölehti - viestintaSalWe - viestintä